دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل المان محدود و بهینه سازی شكل خودرو در تصادف با ضربه ی با سرعت پایین
دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل المان محدود و بهینه سازی شكل خودرو در تصادف با ضربه ی با سرعت پایین
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 2147
دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل المان محدود و بهینه سازی شكل خودرو در تصادف با ضربه ی با سرعت پایین ؛ یک مقاله خوب برای رشته مهندسی مکانیک و خودرو در 10 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.
چكيده:
تصادف براي جعبه تصادف براي يك ماشين يكي از مهم ترين قطعات خودرو براي جذب انرژي تصادف است. در صورت تصادف از جلو،انتظار مي رود كه جذب انرژي تصادف به طوري باشد كه آسيب به كابين اصلي به حداقل برس و مسافران امكان نجات داشته باشند. در حال حاضر جذب انرژي توسط جعبه تصادف در سرعت هاي پايين با استفاده از روش اجزاي محدود بهينه سازي و طراحي براي بدنه مطالعه شده است كه با موفقيت از طريق انتخاب سطح مقطع مناسب و شيارهاي پيشنهادي بدست مي ايد. شش نوع از لوله هاي جدارنازك با بخش هاي مختلف شيارهاي صليبي مرد مطالعه قرار گرفته است و سپس لوله ها نصب شده و مورد مقايسه قرار گرفته ااند. نتايج نشان مي دهد كه جذب انرژي بهبودي را با مقطع مربع لوله هاي جدارنازك به صورت دوجداره و شياري را دارد.
كليدواژه ها: جعبه تصادف، تاثير سرعت كم، تجزيه وتحليل المان محدود، مدل بهينه سازي.
نظرات شما عزیزان:
:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک خودرو، ،
:: برچسبها: مقاله رشته مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, مقاله مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, دانلود مقاله مکانیک, بهینه سازی شکل خودرو, جعبه تصادف, تاثير سرعت كم, تجزيه و تحليل المان محدود, مدل بهینه سازی,