مبانی نظری سیستم مدیریت کیفیت
با سلام
مدیریت کیفیت یکی از بحثهای جدید در زمینه تولید و خدمات است. گرچه سابقه آن به ابتدای تاریخ نیز میرسد اما مفهوم نوین کیفیت محصول قرن ۲۰ است. بر طبق یکی ازنگرشها :مدیریت کیفیت یعنی نظارت بر فرآیند ساخت و تولید محصول برای ایجاد اطمینان از مطابقت محصول با آنچه مورد نظر طراح یا مشتری بوده است. این نظارت از مرحله دریافت و سفارش مواد اولیه تا خدمات پس از فروش را شامل میشود.بدین ترتیب طیف وسیعی از فعالیتها را شامل میگردد. (این نگرش مطابق استاندارد ISO9001:1994 میباشد.) پروژه روبرو به عنوان پایان نامه مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد سیستم مدیریت کیفیت می باشد . در این پایان نامه به طور کامل سیستم های مدیریت کیفیت بررسی شده و به تاریخچه آن پرداخته شده است. امید است تا گروه ما با استفاده از این پروژه توانسته باشد نظر شما هموطن عزیز را جلب نموده باشد :
فصل دوم پایان نامه (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)، در اين فصل به بررسي ادبيات و سابقه موضوع تحقيق پرداخته شده است. تعاريف عمده كيفيّت، كنترل كيفيّت و تاريخچه آن، شناسائي سيستمهاي كنترل كيفيّت، استانداردهاي سري ايزو و تاريخچه ِآنها،الزامات و نيازمنديهاي ايزو 9000 و مقايسه ايزو 9000 در سالهاي 1994 و ...
نظرات شما عزیزان:
:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسبها: دانلود پایان نامه مبانی نظری سیستم مدیریت کیفیت , دانلود پایان نامه مبانی نظری سیستم مدیریت , پایان نامه مبانی نظری سیستم مدیریت , مبانی نظری سیستم مدیریت , سیستم مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت , پایان نامه مدیریت , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه مبانی نظری سیستم , دانلود پایان نامه مبانی نظری , ,