دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال بر اساس مدل با پارامتر های سیستم هيدرو

دو شنبه 2 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال بر اساس مدل با پارامتر های سیستم هيدرو

دانلود-ترجمه-مقاله-تحقیقات-در-استراتژی-سیستم-كنترل-تعلیق-فعال-بر-اساس-مدل-با-پارامتر-های-سیستم-هيدرو

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال بر اساس مدل با پارامتر های سیستم هيدرو

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 1113

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تحقیقات در استراتژی سیستم كنترل تعلیق فعال بر اساس مدل با پارامتر های سیستم هيدرولیک ؛ مقاله ای برای رشته مهندسی مکانیک در آن است که در 12 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 
چكیده :
عیب تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است كه از حركت محرك به سمت جلو مشكلاتی به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد . از جمله پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیك است . ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از طریق تجزیه و تحلیل كنترل LQg و تعلیق استراتژی كنترل LQg آورده شده است . نتیجه گیری این است كه تعلیق فعال كنترل بیشتری بر ثبات و راحتی نسبت به تعلیق فعال داشته و PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID با هم مقایسه شده اند . عملکرد خروجی نیروی کنترل LQg بهتر از کنترل PID بوده است که می تواند از نیروی دریافت کننده سیگنال باشد.
 کلمات کلیدی : تعلیق فعال , مدل سیستم هیدرولیک , معادله واحد , کنترلLQg , شبیه سازی 
1 – مقدمه :
تعلیق فعال بین فضای بدون فنر و معلق سازی براساس تعلیق منفعل می باشد . تعلیق واقعی خودرو می تواند از طریق اندازه گیری سیگنال سنسور شتاب و سنسور جابجایی به دست آید . خروجی محرک با تعیین استراتژی و کنترل آن می تواند اطمینانی از عملکرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بیاورد . بیشترین پژوهش ها رابط بین نیرو محرکه و جابجایی محرکه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون سیستم هیدرولیک دقتی ندارد . نقص ناشی از این رو نتایج عملی متفاوتی را در کنترل نشان می دهد . در نهایت شبیه سازی عملی کاهش را نشان می دهد . هسته تعلیق فعال استراتژی کنترل است . در حالیکه تحقیقات کشور ها هنوز در مرحله بهینه سازی استراتژی کنترل و پژوهش های تئوری است . حالت کنترل اصلی در تعلیق فعال نتیجه کنترل PID و کنترل فازی و کنترل شبکه عصبی و کنترل هوک می باشد .
کنترل PID و کنترل هوک مدل های کنترل نماینده هستند . آنها مقدار قابل توجهی زمان را برای تنظیمات PID نیاز داشته , در حالیکه کنترل هوک همیشه محافظه استحکام تنظیم شده دارد . سه شاخص ارزیابی شتاب شامل بدنه خودرو , انحراف تعلیق و تایر مورد توجه در کنترل LQg بوده و تضمین ثبات کنترل در شرایط مختلف کاری مورد توجه است . مدل براساس کنترل LQg ساخته شده است . که نتیجه آن سیستم هیدرولیک می باشد . و نتیجه مطلوب می تواند از طریق تایید ماتریس وزن متناظر با توجه به هدف کنترل مطلوب به دست آید .
2 – مدل تعلیق فعال :
تعلیق فعال شامل تقویت کننده و آهنربای الکتریکی , شیر کشویی , هیدرولیک و منبع هیدرولیک است . سیستم تعلیق در خودروی چهار چرخ برای این تحقیق مناسب در نظر گرفته شده است . که در آن بدنه ماشین به عنوان یک جسم صلب بوده و تایر ها به عنوان معادل های تعلیق می باشد . مدل فیزیکی در شکل 1 نشان داده شده است . 
الف – مدل ورودی جاده
مدل ورودی جاده در تعلیق بسیار مهم است . جاده در این مقاله به صورت طبیعی براساس مدل زیر شرح داده شده است .

معادله1
که در آن X و مشتق X برای سرعت و جابجایی در جاده بوده و F0 وg0 وω(t) محدوده فرکانس پایین و ضریب زبری جاده و وضعیت جاده به طور جداگانه است .

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: سیستم كنترل تعلیق فعال, تعلیق فعال, مدل سیستم هیدرولیک, معادله واحد, کنترلlqg, کنترل سیستم تعلیق خودرو, مقاله مکانیک خودرو, مقاله رشته مکانیک خودرو, مقاله مهندسی مکانیک, پارامتر های سیستم هيدرولیک, شبیه سازی,