پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 802
بخشی از متن:
بازار اقتصاد جهاني، هيچ گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان ها و بنگاه هاي تجاري تلاش مي كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر بفرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، مشتريان و مصرف كنندگان، همواره در جستجوي عرضه كنندگاني هستند كه كالا يا خدماتي به مراتب بهتر ارايه مي كنند. درك اين تمايز، فرايند گزينش كالا يا خدمات مورد نياز را هدايت نموده و مشتريان را در تصميم گيري براي پرداخت بهاي بيشتر در مقابل دريافت كالا يا خدمات بهتر ياري مي نمايد. به علت وجود عرضه كنندگان متعددي كه محصولاتي با كيفيت نسبتاً يكسان عرضه مي كنند، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان انتخاب گزينه هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص هاي كيفي را مدّ نظر قرار مي دهند. مشتريان در جستجوي سرنخ هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين كننده ياري نمايد.
فهرست فصول:
فصل اول: مدیریت روابط مشتری
فصل دوم: رضایتمندی مشتری
فصل سوم: روش های اندازه گیری رضایت مشتری
فهرست منابع
نظرات شما عزیزان:
:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسبها: دانلود پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری, پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری, مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت رضایتمندی مشتری, پاورپوینت مدیریت رضایتمندی مشتری, مدیریت رضایتمندی مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت روابط مشتریان, پاورپوینت مدیریت روابط مشتریان, مدیریت روابط مشتریان, دانلود پروژه مدیریت دولتی, دانلود پروژه مدیریت بازرگانی, دانلود پروژه مدیریت صنعتی, دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات, دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات, دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی, دانلود پروژه مدیریت دولتی, دانلود پروژه مدیریت بازرگانی,