چگونگی مدیریت اثر بخش جلسات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 33
چگونگی مدیریت اثر بخش جلسات ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 30 صفحه تهیه شده است.
چکیده
امروزه عواملي چون بزرگ شدن سازمانها، پيچيدگي ساختار و فعاليتهاي آنها، افزايش متغيرهاي محيطي تاثيرگذار و... مديران را ناگزير كرده است. براي انجام بهتر وظايف و اداره موثر سازمان، از ساير اعضا كمك بگيرند. بدين منظور، مديران معمولاً جلساتي را تشكيل ميدهند و با همفكري و تعامل درمورد موضوعهاي مطرح شده به تبادل اطلاعات ميپردازند يا تصميماتي را بهصورت گروهي اتخاذ ميكنند. تشكيل جلسات نه تنها منجر به تبادل اطلاعات و اتخاذ تصميماتمطلوب ميشود بلكه تا اندازه زيادي به بهبود ارتباطات و درك متقابل واحدها از همديگر نيز كمك ميكند. البته موارد مذكور در صورتي صادق است كه جلسات نيز همانند ساير فعاليتهاي سازماني از مديريت مناسب برخوردار باشد وگرنه تشكيل جلسات نه تنها بهبود كارايي و كارآمدي سازمان كمك نخواهد كرد بلكه به عنوان يك غده سرطاني موجب اتلاف منابع و ايجاد تضادهاي درون سازماني خواهد شد. در مقاله حاضر ابتدا تعريفي از جلسه ارائه ميشود، سپس انواع جلسه و اركان جلسههمراه با وظايف آنها تشريح خواهد شد در نهايت ضمن معرفي موانع و مشكلات جلسات، توصيههايي را نيز براي اثربخشي جلسات ارائه خواهيم كرد.
نظرات شما عزیزان:
:: موضوعات مرتبط: مدیریت ، بازرگانی ، MBA ، ،
:: برچسبها: چگونگی مدیریت اثر بخش جلسات, مدیریت جلسات, مقاله مدیریت جلسات, مدیریت جلسه, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت جلسات, مدیریت جلسات, نحوه مدیریت جلسات, آموزش مدیریت جلسات,